Lloc
Centre d'Arts Santa Mònica
Data
Dimecres 1 de Desembre a les 19:00h.
Presentació de la publicació Abans el llenguatge amb Amanda Cuesta, Aida Boix, Cloe Masotta i les artistes Nora Ancarola i Diana Rangel. Amb la participació de la psicoanalista Celeste Reyna.
A partir de la invitació que Nora Ancora va rebre del Centre d'Art Lo Pati per realitzar una exposició neix el projecte Abans el llenguatge / Antes del lenguaje. Un projecte, que desborda el marc expositiu, al que s'hi han anat incorporant altres artistes i agents culturals i que s'ha desplegat en tres dinàmiques diferents però totalment interconnectades entre elles, tres camalls fets amb un mateix teixit. En primer lloc s'ha produït una exposició col·lectiva a Lo Pati a cura d'Aida Boix, que inclou obres de Nora Ancarola, Camila Barcellone i Diana Rangel. En segon lloc i de la mà de la psicoanalista Celeste Reyna i Nora Ancarola, ha tingut lloc el que des de la institució artística s'anomena un «projecte deslocalitzat» on hi han confluït les comunitats de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre (FPMTE) i de l'Escola d'Art i Disseny d'Amposta (ESARDI) amb la del propi projecte. I per últim aquesta publicació, on a més de recollir part de la memòria de tot allò que ha anat passant, hem volgut convocar altres veus que conformen la nostra comunitat afectiva, ja que no ens podem referir a les nostres pràctiques fora del nostre propi context històric concret.
Amb textos de: Christian Alonso, Nora Ancarola, Camila Barcellone, Aida Boix Grau, Kekena Corvalán, Amanda Cuesta Hernández, Mercè Ibarz, Cloe Masotta, Diana Rangel, Celeste Reyna, Montserrat Rodríguez Garzo i Helen Torres.
Lo Pati
Centre d'Art - Terres de l'Ebre
Plaça Mari Chordà.
Tel. 977 709 400
43870 Amposta
NADAL TANCAT ELS DIES:
24, 25, 26 i 31 de desembre de 2022.
1, 5 i 6 de gener de 2023.
Horari de visita:
Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:00 a 20:00.
Diumenges d'11:00 a 14:00.
I la col·laboració de: