a cel obert
Lloc
Tortosa
Data
Fins al 3 de juny de 2018
Obert el termini de presentació de projectes de la quinta edició d'A Cel Obert, Festival d'Intervencions Efímeres a Tortosa.
A Cel Obert és lo festival d’intervencions efímeres als patis de la ciutat de Tortosa, on espais de gran valor patrimonial se convertixen en escenaris de creacions artístiques efímeres. La guanyadora de la primera edició, on lo tema era "contraposicions", va ser Rebeca Royo (seleccionada en la nostra convocatòria #ebrergent) amb l’obra “El cel a la Terra”.
Organitzat per l'Ajuntament de la ciutat i el Museu de Tortosa, aquesta quinta edició del festival pren de nou com a escenaris los patis dels edificis més emblemàtics de Tortosa (Pati del Palau Montagut, Convent de la Puríssima, Passatge Franquet, Sant Jordi i Sant Domènech, Sant Jaume i Sant Maties), i el tema vehicular és el moviment (+ info). La convocatòria estarà oberta fins al proper 3 de juny. Consulteu les bases i la web del festival per a més informació.
Lo Pati
Centre d'Art - Terres de l'Ebre
Plaça Mari Chordà.
Tel. 977 709 400
43870 Amposta
NADAL TANCAT ELS DIES:
24, 25, 26 i 31 de desembre de 2022.
1, 5 i 6 de gener de 2023.
Horari de visita:
Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:00 a 20:00.
Diumenges d'11:00 a 14:00.
I la col·laboració de: