Les Salonnières.
El col·lectiu vivència els seus processos de treball i prepara la seva intervenció a les segones jornades de l’Aula al Pati.
Les Salonnières qüestionen discursos preestablerts com el del gènere, la identitat, el cos o la roba. Provoquen disrupcions en l’entorn quotidià per crear altres realitats possibles, amb l’objectiu de realitzar narratives subversives a les dominants en la nostra societat. Fan servir la performance com a pràctica artística i com a tècnica que les permet investigar sobre noves formes d'intercanvi i de producció de coneixement.
Formalment es classifiquen com un col·lectiu artístic indisciplinar per la seva voluntat d’inserir-se en disciplines que els són alienes com l’arquitectura, el teatre, la música o la moda. Des de 2006 desenvolupen paral·lelament projectes artístics i educatius.
Durant la seva estada a la residència d’artistes de Balada vivenciaran i corporalitzaran el seu funcionament i els processos de treball que realitzen com a col·lectiu. Ho faran a través de la dansa, el cos i la performance. Donaran visibilitat a les relacions interpersonals que es produeixen al treballar conjuntament per conèixer i millorar la seva pràctica.
També realitzaran dos tallers: un amb la Fundació Pere Mata d’Amposta i l’altre amb l’IES Els Alfacs de Sant Carles de La Ràpita. A partir d'aquestes experiències prepararan la seva intervenció del proper dissabte 26 d’octubre a les segones jornades d'art i educació de l’Aula al Pati.
Lo Pati
Centre d'Art - Terres de l'Ebre
Plaça Mari Chordà.
Tel. 977 709 400
43870 Amposta
NADAL TANCAT ELS DIES:
24, 25, 26 i 31 de desembre de 2022.
1, 5 i 6 de gener de 2023.
Horari de visita:
Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:00 a 20:00.
Diumenges d'11:00 a 14:00.
I la col·laboració de: