El Projecte educatiu del Centre d’Art de les Terres de l’Ebre, LO PATI ofereix una programació d'activitats educatives on l'art contemporani és l'eix vertebrador.
Aquest projecte té com a objectius:
Es tracta d'una programació estable i transversal a l'activitat pròpia del Centre amb activitats temporals i permanents:
Les activitats temporals del Projecte educatiu del Centre d’Art de les Terres de l’Ebre, LO PATI, és un servei amb activitats vinculades a les exposicions del Centre.
Les activitats temporals que oferim són:
Visites comentades amb continguts adaptats l’edat i interès del grup:
La visita comentada consta d’un recorregut per l’exposició amb una breu explicació a partir de la qual s’estimula la participació del públic.
Els continguts de l’exposició es relacionen amb els continguts del currículum escolar de cada un dels nivells educatius o amb l’àrea de treball d’un col·lectiu especialitzat per fer, de l’experiència artística, una eina per a l’aprenentatge.
Visites dinamitzades amb una activitat pedagògica d’acord amb l’edat i interès de cada grup:
La visita dinamitzada consta d’un recorregut per l’exposició amb una breu explicació a partir de la qual s’estimula la participació del públic i una activitat pedagògica creada per a un col·lectiu específic.
Els continguts i la metodologia de les activitats pedagògiques s’adapten a les necessitats i interessos del col·lectiu a qui van destinades; el currículum de cada un dels nivells educatius o l’àrea de treball d’un col·lectiu especialitzat, per fer, de l’experiència artística, una eina per a l’aprenentatge.
Tallers oberts, activitats educatives per a reforçar els programes educatius i professionals a partir dels continguts i llenguatges de l’art contemporani.
Projectes artístics, activitats educatives per al desenvolupament de projectes d’investigació i creació, de qualsevol de les àrees de coneixement, a partir dels continguts i llenguatges de l’art contemporani com a eix transversal.
El públic a què es dirigeixen aquestes activitats és:
Lo Pati
Centre d'Art - Terres de l'Ebre
Plaça Mari Chordà.
Tel. 977 709 400
43870 Amposta
NADAL TANCAT ELS DIES:
24, 25, 26 i 31 de desembre de 2022.
1, 5 i 6 de gener de 2023.
Horari de visita:
Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:00 a 20:00.
Diumenges d'11:00 a 14:00.
I la col·laboració de: