
Vermut, Punt i Seguit
Lo Pati acollirà un doble comiat. Direm adéu a Aida Boix Grau i a l’exposició Sentir Música Callada, de Leonardo Escoda.
Diumenge 1 de juny a les 12:00h.
Centre d'Art Lo Pati.
Diumenge 1 de juny, Lo Pati acollirà un doble comiat. Direm adeu a Aida Boix Grau, que aquest maig posa fi a una etapa de vuit anys com a directora del centre d'art Lo Pati d'Amposta. Boix va assumir-ne la direcció l'any 2017 en un moment decisiu, amb la voluntat d’impulsar un projecte cultural arrelat al territori però amb vocació internacional. El seu lideratge ha estat caracteritzat per una mirada feminista, inclusiva i transversal, amb una clara aposta per situar les Terres de l'Ebre dins del panorama artístic català i global.
El mateix dia s’acaba l’exposició Sentir Música Callada, que durant gairebé tres mesos ha situat el focus en un dels moments més intensos de la trajectòria del pintor tortosí d'art abstracte. La mostra, formada per trenta-dos quadres, ofereix una profunda reflexió pictòrica sobre la depuració, el silenci i la síntesi artística, tot evocant les emocions viscudes per l'artista durant el confinament per la COVID: inquietud, solitud, introspecció i un redescobriment de la literatura i la música.
La jornada inclourà un vermut musical que començarà a les 12 h a la plaça Mari Chordà, just davant de Lo Pati, amb les actuacions de Corrala DJ i John Deere DJ, i una paella per a tots els assistents.
Comparteix a